EN / PL

Old is the new black


Le-Fashion-Blog-Model-Crush-Pia-Gronning-Striped-Sweater-1
1014952_792272870865851_4209975172539940272_o
10991464_792272920865846_4933899519612864707_o
1513680_792272864199185_8365288637483533639_n
10986701_792272857532519_3662122159864526454_n
bacd573f5f98deaa2d81fd28aece4fe3
e2396f54f5e67295c04b51556bf13733

Do mody wkraczają kobiety dojrzałe. W kampaniach wielkich marek dojrzałe kobiety coraz częściej zastępują kilkunastoletnie modelki. Tendencję zapoczątkował dom mody Dolce&Gabbana gdzie obok młodych modelek promujących letnią kampanię pozowało kilka starszych kobiet. Dojrzałe, ujmujące pięknem kobiety pojawiły się u Celine, Saint Laurent a także i u Polskich projektantów: Nenukko i Bohoboco.

Wróć do trendów